photo_۲۰۲۳-۱۲-۱۰_۱۱-۲۸-۰۳

رضا زرینی

دکتری برندینگ مشاور، مدرس و نویسنده
آدرس ایمیل

info@brandoxin.com

شماره تماس

۰۹۱۹۲۷۲۷۹۴۰

اینستاگرام

rezazarini.ir

تلگرام

@telegram

بیوگرافی

درباره دکتر رضا زرینی بیشتر بدانید.

دکتر رضا زرینی یکی از با تجربه ترین متخصصان حوزه برندینگ در ایران است که دارای ۲۰ سال سابقه در این زمینه می‌باشد. وی، نویسنده کتاب پرفروش “نام طلایی” است که به بیش از ۱۰ هزار نسخه فروش رسیده است. این کتاب یک راهنمای عملی برای انتخاب نام تجاری و خلق هویت برند است که بر اساس تجربه و دانش دکتر زرینی نوشته شده است.

دکتر رضا زرینی همچنین یک سخنران و مدرس برندینگ محبوب و موفق است که در بسیاری از کنفرانس‌ها، سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در این زمینه حضور داشته و دانش و تجربه خود را با دیگران به اشتراک گذاشته است. او همچنین موسس و مدیر تیم خلاقیت ژاهو است که یکی از معتبرترین شرکت‌های برندینگ در ایران می‌باشد.

دکتر رضا زرینی در طول کار حرفه‌ای خود با برندهای بزرگ و معتبری همکاری کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سازمان جهانی (FAO)، سازمان بهداشت جهانی (WHO)، سازمان کودکان سازمان ملل (UNICEF)، شرکت ام وی ام (MVM)، شرکت ال جی (LG) و بسیاری دیگر اشاره کرد. او با استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه برندینگ، به بسیاری از برندها کمک کرده است تا هویت و موقعیت خود را در بازار مشخص، متمایز و تثبیت کنند.

دکتر رضا زرینی یکی از پیشگامان و پیشروان برندینگ در ایران است که با داشتن دانش و تجربه فراوان و همچنین با ارائه خدمات و آموزش‌های با کیفیت و ارزشمند، به توسعه و ارتقای این حوزه کمک شایانی کرده است. او یک الگو و الهام بخش برای بسیاری از کارآفرینان، مدیران، مشاوران و دانشجویان است که به دنبال یادگیری و کار در زمینه برندینگ هستند.